Onze nieuwe internet held: WINSTON !

Jawel wij aardbewoners hebben er een nieuwe held bij !

En hij heet Winston !

(Ja niet die mallert van TV :))

Maar deze:

formatting link
EEN DUIF ! LOL.

Doei, Skybuck =D

Reply to
Skybuck Flying
Loading thread data ...

On Fri, 11 Sep 2009 01:12:40 +0200, "Skybuck Flying" wrote in nl.humor:

TV? Mallert? Ik ken eigenlijk maar een Winston en dat is Churchill. En de hoofdrolspeler van 1984, natuurlijk.

Niet zo bijzonder. Het gaat ook om de hoeveelheid gegevens. Als ik een vrachtauto vollaad met usb-sticks, haal ik makkelijk een hogere snelheid dan met welke draadverbinding dan ook. De vrachtauto is altijd even snel, ook als hij leeg is, en dat geldt niet voor de draadverbinding.

Reply to
José

formatting link
Toch is het erg leuk. Ik heb wel eens problemen om op sommige servers om er meer dan 5 MB weg te krijgen. Dan splits ik de bestanden maar. Sommige bedrijven hebben niet in beeld dat een beetje serverpark in de honderden TB geheugen zouden moeten hebben. Ik heb recent een spoedpost weggestuurd met een 32 GB SD memory kaartje met allerlei bedrijfsfilms op Blueray. Woog minder dan 20 gram. Een dubbellaags blueray disc is "slechts" 50 GB en er zijn 64 GB SD kaartjes in aantocht. Geef je Ipod maar weg aan een arm dorp in India of Afrika.

A
Reply to
Anneke.A

Toch gaat je vergelijking een beetje mank ! ;)

Hoe lang duurt het wel niet om die vrachtwagen in en uit te laden en de usb data van en op een pc te halen/zetten ?!

Met die duif hebben ze dat dus gedaan, pcpc.

Dat is 't idee, en dat rijmt ! ;) :)

Doei, Skybuck.

Reply to
Skybuck Flying

Cabling-Design.com Forums website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.