Geld verdienen met 1 EURO?? Ja dat kan!!

Een unieke kans voor een leuk inkomen!!!

LEES RUSTIG ONDERSTAANDE INFO WANT JE KRIJGT NU DE UNIEKE KANS OM STEVIG BIJ TE VERDIENEN!

Verdien vanaf 10.000,- tot 50.000,- euro in slechts 4 - 7 weken met alleen een minimale investering van 6.00 euro door gebruik te maken van je heel erg simpele en veilige internet account van Paypal.

BELANGRIJK: Dit is geen afpersing; het is niet onfatsoenlijk; het is niet illegaal; het werkt echt! Als alle aanwijzingen worden opgevolgd zul je buitensporig hoge inkomsten ontvangen. Dit programma blijft succesvol door de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers. Vervolg het succes alsjeblieft door zorgvuldig de instructies op te volgen.

Als je dit besluit te doen en alle instructies opvolgt wat je hier leest zul je zien dat het geld op je account steeds toeneemt terwijl je niks doet, je moet alleen die account aanmaken bij paypal, daarna aan iedere persoon op het lijstje (staat verder in deze brief) 1 euro over maken en jezelf op nummer 6 zetten en dan deze brief naar zoveel mensen sturen (e-mail, op internet, in de brievenbus en wat je maar kan bedenken).

Het heeft mij 10 minuten gekost om mij aan te melden bij Paypal en de

6.00 euro te investeren en ik hoop dat er anderen zijn die deze kans ook niet zullen missen.

Een tijdje geleden, was ik aan het surfen en kwam net zo?n bericht tegen als jij nu aan het lezen bent, dat mij vertelde dat je binnen enkele weken duizenden euro?s kon verdienen met een investering van slechts 6,00 euro!! Dus dacht ik aan oplichting of een slechte grap, maar nieuwsgierig als ik was, heb ik toch maar even doorgelezen. Het enige wat je hoefde te doen is via Paypal 1,00 euro te sturen naar elk van de zes e-mail adressen verderop in dit bericht.

Je plaatst dan je eigen e-mail adres op de laatste plaats en mailt het bericht dan aan je vrienden, bekenden en publiceer het in zoveel mogelijk nieuwsgroepen die je maar bedenken kunt.(met jouw e-mail adres dus op de 6e plaats!)

En dat is alles wat je hoeft te doen.

Ik dacht ik kan het altijd proberen.... De lotto kost me meer geld... Wat kon ik meer verliezen dan 6,00 euro?

Hoeveel biertjes zijn dat? Drie, hooguit vier, toch? Of een pakjes sigaretten?

Cheddar schreef: "In de derde week had ik al meer dan 10.000,- euro en het wordt nog steeds meer. Sommige sturen het in dollars, anderen in euro?s.

Diana schreef: "Ik dacht niet dat dit kon werken, maar ja, ik gebruikte Paypal om te verkopen op eBay, dus ik probeerde het maar gewoon. Dus begon met de zes mailtjes van 1,00 te sturen en kopieerde daarna de pagina en zette mezelf op de zesde plaats. Ik mailde de tekst door naar m?n vrienden en de mensen die bij mij hadden gekocht via eBay. Dit gaat zo verbazingwekkend snel! Na 1 week had ik al meer dan 400,- euro in mijn account en in de tweede week was het al meer dan 2.200 euro. Er komt nog steeds fantastisch snel geld binnen en ik heb dan ook al bijna 10.000 euro in mijn account!

HINT: lees het hele bericht nauwkeurig! (print het of download het)

Volg de instructies en kijk hoe het geld binnen begint te stromen.

Het is heel eenvoudig. Het is legaal. En, je investering is slechts 6,00 euro.

DIT IS DE KANS!!!!

Hier zijn de 4 eenvoudige stappen naar het succes:

STAP 1: Trek een paar minuten uit om je aan te melden bij Paypal:'Welcome - PayPal'

formatting link
meest vertrouwde en gewaardeerde bank systeem voor toekomstig inkomen. Let erop dat je bij het aanmaken van je paypal account, je hetzelfde e-mailadres gebruikt als degene die je in de lijst hieronder zet, zodat de mensen geld naar jouw account kunnen overmaken.

STAP 2: Als je je Paypal account hebt aangemaakt, gebruik Paypal dan om naar elk van de 6 e-mail adressen 1,00 euro over te maken. (Paypal gebruikt nl alleen e-mail adressen om geld over te maken) Als je een nieuw account aanmaakt, heb je een creditkaart nodig. Paypal werkt zeer eenvoudig en is absoluut veilig. Heb je zelf geen creditcard, ga dan met dit geweldige aanbod naar iemand die er wel een heeft en leg hem of haar dit aanbod voor. (Deze kan ook een account aanmaken, jij kan hem cash zes euro geven en hij kan er zes naar jouw Paypal account overmaken). Als je geen creditcard hebt kan je ook via banktransfer geld op je paypal account zetten. Je maakt dan bv. elektronisch 6 euro over. Wat je in feite doet, is een aanvraag voor een service en daar betaal je voor.

Als je bent aangemeld, moet je dan op "ADD FUNDS" drukken, en dan zo geld overmaken naar je eigen account.

Deze service is dat jij op de mailinglist komt en daar betaal je 6 euro voor.

Hieronder staan de 6 e-mail adressen waar je 1 euro naar toe moet sturen via Paypal (Als je niet het geld stuurt en toch besluit de boodschap te plaatsen met jouw naam erin, zal Paypal dit direct doorhebben en je account onmiddellijk eindigen!) Stuur nu 1,00 euro naar elk van onderstaande adressen via je Paypal account.

1) snipped-for-privacy@hotmail.com 2) snipped-for-privacy@chello.nl 3) snipped-for-privacy@hotmail.com 4) snipped-for-privacy@hotmail.com 5) snipped-for-privacy@pandora.be

6) snipped-for-privacy@hotmail.com STAP 3: Stuur nu een e-mailtje naar alle zes e-mail adressen met de boodschap: "thanks, I have joined" Verwijder nu het eerste (#1) e-mail adres uit de bovenstaande lijst en schuif de andere adressendoor. (6 wordt 5,

5 wordt 4 etc.etc.) en voeg je eigen e-mail adres toe als nummer 6 in de lijst.

BELANGRIJK: jij bent nummer 6 dus en nummer 6 is nummer 5 en nummer 5 is nummer 4 etc.etc. Let op dat je nummer 6 niet wist en jezelf daar plaatst, je moet ze doorschuiven naar boven. Stuur het nu naar zoveel mogelijk mensen die je kent, je kan het ook uitprinten en bij mensen in de brievenbus doen, want hoe meer er mee doen hoe meer jij verdient en die mensen verdienen weer meer als ze het doorsturen.

BRILJANT TOCH? Zie je nu dat het geen onzin is....je kan er gewoon echt mee verdienen. Kijk alleen uit dat je geen fout maakt bij die benummering en dat je niemand vergeet.

STAP 4: Verander dit bericht zodanig dat jij het weer kunt gebruiken om door te sturen, maar laat het zoveel mogelijk zoals het is. Verstuur het artikel naar zoveel mogelijk vrienden, bekenden en nieuwsgroepen,forums etc. en onthoud, hoe meer mensen je bereikt, hoe groter de inkomsten!

Bewaar een kopie van deze stappen voor jezelf en als je weer geld nodig hebt, kun je het weer gebruiken. Onthoud alsjeblieft dat dit programma succesvol blijft vanwege de eerlijkheid en integriteit van de deelnemers en door het zorgvuldig uitvoeren van de aanwijzingen .Dus als iedereen die bij de familie komt en de aanwijzingen opvolgt, zullen zes mensen worden beloond voor hun deelname als een Mailing List Developer met 1 euro. Jij zet dan je e-mail adres in de lijst en als je opklimt naar de 1e plek op de lijst heb je in potentie duizenden euro?s in je account!! Wat een mogelijkheid voor

6,00 euro!! Dus stuur je aanmeldingsbijdrage nu naar de zes e-mail adressen, zet je e-mail adres in de lijst en je zit in het systeem!

HOE TE POSTEN IN FORUMS? Gebruik netscape of internet Explorer en begin met zoeken naar diverse nieuwsgroepen en forums.(On-line forums, message boards, bulletin boards, chatsites, discussie groepen). Bijvoorbeeld, log in bij een zoekmachine als yahoo.com, google.com, altavista.com, excite.com etc.,etc., Zoek dan op " miljonairs message board", "verdien geld" forum, of banen websites of "business message board"etc. Er zijn er duizenden. Bezoek ze een voor een en zoek optie/knop "post a new message".

Post het bericht als New Message en knip en plak deze tekst in de message. Vul een pakkend subject in, zodat iedereen die het forum bezoekt doorklikt naar jou bericht. Ga zo een aantal forums etc. af. LET OP: HOE MEER NIEUWSGROEPEN EN FORUMS, HOE MEER JIJ VERDIENT!

Dat is het. Je begint geld te ontvangen van over de hele wereld binnen enkele dagen.

ZORG ERVOOR DAT ER GEEN TYPEFOUTEN IN DE E-MAIL ADRESSEN ZITTEN!

EEN REALISTISCH REKENVOORBEELD:

Stel dat ik alleen 5 aanmeldingen krijg (een erg laag voorbeeld)

Dan heb ik dus met mijn naam op plaats 6, vijf euro verdiend. Elk van die vijf die mij dus 1,00 euro stuurden, doen net zo goed hun best, met mijn naam op de 5e plaats en ook die krijgen elk 5 aanmeldingen. Ik verdien dus op de vijfde plaats 25,- euro. Deze 25 zetten mijn naam op de 4e plak en vinden onder hun kennissen ook slechts 5 deelnemers. Dit brengt een inkomen van 125euro. Deze 125 personen plaatsen mij op nummer 3 en vinden ook slechts 5 deelnemers, waarmee ik dus 625,00 euro verdien. Maar nu wordt het pas echt leuk. Al deze 625 mensen vinden per persoon slechts 5 deelnemers, die dus netjes aan jou 1 euro betalen en jij krijgt hierdoor 3.125,00 euro. En al deze mensen sturen een mailtje naar hun vrienden en bekenden en weten er maar 5 personen te vinden terwijl jij op nummer 1 staat. Je ontvangt dan nog eens een 15.625,00 euro met een investering van slechts 6,00 euro. En dan te bedenken dat er zich meer dan 5 mensen zullen aanmelden, dan alleen maar 5 per keer!

Staat je naam niet langer in de lijsten in de nieuwsgroepen, dan kun je natuurlijk gewoon weer meedoen door 6,00 euro over te maken en je naam weer op de 6e plak zetten en het begint weer van voren af aan.

En houd daarbij in gedachten dat er wereldwijd nog steeds dagelijks enkele duizenden gebruikers bijkomen op het internet die deze artikelen lezen. ZOALS JIJ NU! Dus, durf jij 6,00 euro in te zetten om te kijken of het werkt? Je zult er geen spijt van krijgen. Er zijn mensen die zeggen: "Wat als het plan is uitgespeeld en niemand meer geld stuurt?"Tja zwartkijkers zijn er overal, maar had jij deze boodschap al eerder gezien?

En maar 6,00 euro voor een kans uit duizenden.

Onthoud dit: Speel eerlijk en het zal echt werken.

Ik wens je veel succes

------------------------------------------------------------------------ View this thread:

formatting link

Reply to
nieuwboer
Loading thread data ...

Cabling-Design.com Forums website is not affiliated with any of the manufacturers or service providers discussed here. All logos and trade names are the property of their respective owners.